Aanvragen

Projectleider inkoop

Locatie
Doorn
Startdatum
24/06/2024
Einddatum
23/06/2025
Uren
24
Klant
(MP) Inhuurdesk
Aanvraagnummer
SRQ174103

De gemeente Utrechtse Heuvelrug is op zoek naar een Projectleider Inkoop24 uur per weekVoor een periode van 12 maanden met een verlengingsoptie van 2 x 6  maanden Welk doel willen… more

Doorn
24
24/06/2024
27/05/2024
23/06/2025
(MP) Inhuurdesk
SRQ174103

Junior casemanager Omgevingsverzoeken

Locatie
Doorn
Startdatum
01/07/2024
Einddatum
30/06/2025
Uren
36
Klant
(MP) Inhuurdesk
Aanvraagnummer
SRQ174179

Dit ga je doenJe bent verantwoordelijk voor het totale proces en de inhoud van de verschillende omgevingsverzoeken (meldingen, principeverzoeken en omgevingsvergunningen). Naast bouwen gaat het vaak om kappen bomen, wijzigen… more

Doorn
36
01/07/2024
23/05/2024
30/06/2025
(MP) Inhuurdesk
SRQ174179
Inloggen